طراحی و مهندسی یکپارچه کارخانه تولیدی نوشیدنی

طراحی و مهندسی یکپارچه کارخانه تولیدی نوشیدنی برای محصول جدید

برای تولید یک محصول نوشیدنی موفق در کارخانه شما، طراحی و مهندسی حرفه ای و یکپارچه با در نظر گرفتن کلیه استانداردهای لازم بین المللی بهترین گزینه می باشد. گروه فن‌‌آوری آوینا با شناخت و تجربه از صنعت آشامیدنی در جهان، با توجه باینکه پروژه شما، در کجا قرار دارد یا چقدر بزرگ می‌باشد، به عنوان مشاور متخصص، شما را همراهی می‌کند.

می دانید طراحی و مهندسی یکپارچه کارخانه نوشیدنی برای تولید محصول جدید، شما را زودتر به موفقیت نزدیک می کند.

طراحی اصلی کارخانه نوشیدنی (Master Planning)

طراحی خوب و قوی کارخانه تولیدی نوشیدنی، نیمی از طی کردن مسیر موفقیت است. کلیه فرایندها و گردش کارها و فعالیتها در طراحی و برنامه ریزی وجود دارند، از دریافت و ارسال مواد اولیه گرفته تا تولید محصول و سپس حمل و جابجایی بطری و محصول بسته بندی شده تا انبارداری محصول، همه در طراحی جامع کارخانه دیده می‌شوند.

اصولاً طراحی اصلی کارخانه نوشیدنی دارای چندین فاز اجرایی می باشد که تمامی این فازها در بخش فنی مهندسی با در نظر گرفتن خطوط تولید محصول با پروسه های تولید متفاوت و ظرفیت آنها، برنامه ریزی می‌ شود. اجرای پروسه های تولید در فازهای بعدی، می تواند گام به گام تکمیل و سبد محصول شما کامل شود.

طراحی نقشه‌های کارخانه نوشیدنی ( Layout Planning)

مهندسین ما با شناخت و تجربه کافی در تولید نوشیدنی ها با در نظر گرفتن کلیه استانداردها برای تولید انواع آبجوهای غیرالکلی، آب میوه ها، نوشیدنی‌های پایه لبنی و یا سایر نوشیدنی‌ها کاملاً آشنا هستند و بر اساس این دانش و تجربه، طراحی کارخانه شما را با نقشه های اجرایی انجام می دهند.

عکسهای زیر، نمونه ای از پروژه طراحی و مهندسی برای یکی از کارخانه های SABMiler که در فازهای متعدد توسط متخصصین ما طراحی شده و برای بالابردن ظرفیت تولید فازهای بعدی اجرا گردیده و در طراحی اولیه، کلیه فازها دیده شده است، را نشان می دهد.

طراحی فرایند خط تولید محصول با جزئیات(Detailed Process Design)

نکات کلیدی پروژه در جزئیات است. این همان چیزی است که تفاوت و تمایز را هنگام طراحی کارخانه تولیدی همیشه در ذهن داریم. حالا می بایست هر قطعه و یا تجهیزات در جای درست نصب شود و هر لوله کشی باید کاملاً بدرستی محاسبه شود.

بسیاری از قسمتها، مستقل از عملکرد بصورت مجزا طراحی می شوند. هر سیلو، مخزن و هر المان فرآیندی با توجه به نیازهای مشتری بصورت سفارشی طراحی و برنامه ریزی می شوند. مخازن و پایپینگ (لوله‌کشی) با نرم افزارهای حرفه‌ای طراحی می‌شود و در عین حال همیشه بر روی مقرون به صرفه بودن کارخانه تمرکز می گردد.

مهندسان ما اطمینان حاصل می کنند که این روند بصورت بهینه انجام می شود و با در نظر گرفتن کیفیت نوشیدنی، روش و فرایند تولید، تکنولوژی مورد نیاز از ابتدای تولید تا جاییکه محصول به دست مصرف کننده نهایی می رسد متناسب با سرمایه گذاری موردنیاز برای مشتریان، طراحی و مهندسی (Engineering) می گردد.

طراحی و معماری کارخانه

در طراحی و معماری کارخانه تولیدی نوشیدنی، سالن ها و فضاهایی با توجه به نوع تولید نوشیدنی طراحی و اجرا می شود. در این طراحی و معماری کارخانه نوشیدنی، سالن تولید محصول، شربت خانه و تصفیه خانه، انبارهای مواد اولیه و محصول، ساختمان اداری و فضاهای متعدد دیگری هستند که شباهت های زیادی بهم دیگر دارند.

اما طراحی و مهندسی با جزئیات و شناخت و چیدمان دستگاه ها و ماشین آلات با ظرفیت های ورودی و خروجی هر قسمت و همچنین آشنایی با فرایندها و گردش کارها قبل از ساخت کارخانه، شما را از دوباره کاری های آینده نجات میدهد.

بارها و بارها دیده ایم که کارخانه ای به بهره برداری رسیده و تنها یک جانمایی اشتباه یا طراحی نادرست سوله و دیده نشدن برخی از موارد در هنگام ساخت سالن های کارخانه، خسارت یا آسیبهای مالی زیادی را برای سرمایه گذار و صاحبان کارخانه به همراه داشته اند.

گروه فن‌آوری آوینا در این مسیر طراحی و مهندسی کارخانه نوشیدنی همراه شما بوده و یک پکیج کامل، از طراحی و مهندسی  کارخانه تولید محصول انواع نوشیدنی را، به شما ارائه می نمایند. دست به اقدام بزنید. کافیست سوال های ذهنی خود در این مسیر تولید نوشیدنی، از ما بپرسید.

Ask your questions